حمایت از ملت مظلوم فلسطین، وظیفه دینی همه مسلمانان است

حجت‌الاسلام دیلم گفت: وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی ما حکم می‌کند که در روز جهانی قدس، با همه توان و ظرفیت به میدان بیاییم و همصدا با ملت ایران و دیگر مسلمانان در کشورهای اسلامی فریاد انزجار نسبت به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را سر دهیم.

حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهارکرد: امام خمینی (ره) با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه میراث ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امروز جهانی شده است، خاطرنشان کرد: روز قدس فرصتی دوباره برای سردادن فریاد علیه ظلم و ستم صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است.

 

وی ضمن دعوت از آحاد مردم مومن و ولایی استان گلستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی ما حکم می‌کند که در روز جهانی قدس، با همه توان و ظرفیت به میدان بیاییم و همصدا با ملت ایران و دیگر مسلمانان در کشورهای اسلامی فریاد انزجار نسبت به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را سر دهیم.

 

حجت‌الاسلام دیلم روز قدس را روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام عنوان کرد و گفت: روز قدس، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

 

 

کد خبر 1261692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha