همزمان با لیالی قدر رزمایش کمک مومنانه سپاه در جیرفت برگزار شد

محسن نسب امیری گفت: به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت همزمان ماه مبارک رمضان و لیالی قدر رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.

محسن نسب امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت همزمان ماه مبارک رمضان و لیالی قدر رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.
فرمانده سپاه جیرفت ابراز کرد: در راستای اجرای این رزمایش تعداد ۲ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۸ میلیون ریال در بین خانوارهای نیازمند شهرستان توزیع شد.
وی با اشاره به این خانوارهای نیازمند توسط پایگاه های مقاومت بسیج شناسایی شده اند، اظهار کرد: بسته های معیشتی با همکاری گروه های جهادی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گردان های امام علی (ع) و امام حسین (ع) در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
نسب امیری با بیان این مطلب که سپاه خود را خادم ملت ایران و مستضعفان می داند، خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از فقرا و نیازمندان اجرا شد تا از این طریق گامی هر چند کوچک برای کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند و محروم برداشته شود.
فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و نیاز خانواده های کم بضاعت به کمک های اینچنینی، ان شاءالله رزمایش های کمک مومنانه سپاه تداوم خواهد داشت تا گره ای از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر جامعه باز شود.

کد خبر 1261695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha