مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

محمد محمدزاده قانعی -رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امسال روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اتفاقاتی که در اسرائیل انجام می شود و با توجه به وعده رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، مردم همچنان یکصدا و متحد در این راهپیمایی عظیم جهانی حضور خواهند یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: با گذشت پنج سال از بیانات ارزشمند و گوهربار رهبری و اغتشاشاتی که سال گذشته در کشور رخ داد، امسال مردم فلسطین اتفاقات خوبی را رقم خواهند زد و شکست هایی که بر اسرائیل وارد می شود، اتفاقاتی که داخل کابینه اسرائیل رخ می دهد روزنه های امیدی برای پایان عمر اسرائیل است.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: بر همه مردم ایران اسلامی واجب است همانگونه که در روز دانش آموز و  22 بهمن حماسه ای بزرگ را رقم زدند این بار نیز همه با هم، کنار هم، با یک هدف راهپیمایی پرشور و گسترده ای داشته باشیم تا مشت محکمی بر یاوه گویی های مستکبرین، آمریکا و اسرائیل باشد و همراه دولت باشیم تا شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

 

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان بیان کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی به یاوه گویان پاسخ قطعی خواهند داد که این ملت پشتیبان ولایت فقیه است و با آگاهی و بصیرتی که دارند توطئه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

راهپیمایی روز قدس با حضور پرشکوه و گسترده مردم ولایت مدار و شهید پرور دارالمصلین شهرستان شیروان از محل چهار راه دفاع مقدس شروع شد و تا محل مصلی امام خامنه ای(ره) ادامه داشت.

 

 

کد خبر 1261753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha