ملت ایران همواره پشتیبان ملت فلسطین هستند

نهادهای انقلاب استان البرز در بیانیه آمده ای آورده است: روز قدس ابتکار به یادگار مانده از بزرگ مرد انقلاب اسلامی ایران، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، که امت اسلامی را برای نابودی رژیم اشعالگر قدس به حرکت درآورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، نهادهای انقلاب استان البرز در بیانیه آمده ای آورده است: روز قدس ابتکار به یادگار مانده از بزرگ مرد انقلاب اسلامی ایران، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، که امت اسلامی را برای نابودی رژیم اشعالگر قدس به حرکت درآورد.

 

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین ‌ فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ستم، وحشی گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است؛ روزی نمادین برای پیگیری آرمانی مقدس و ماندگار است.

 

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس آنچنان تزلزلی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرده، که توانایی اداره جامعه خود را نیز نداشته و نارضایتی های بوجود آمده در سرزمین های اشعالی نشان از فروپاشی این هژمونی قدرت در جهان را دارد.

 

اما این دژخیم جنایتکار این روزها، برای رهایی از فشار افکار عمومی ساکنان سرزمین اشغالی، و سوءمدیریت خود بر این اراضی، به سراغ ساکنان اصلی این سرزمین رفته و با تشدید فشارها و رفتارهای خشونت آمیز، دست به جنایات جدیدی زده است.

 

از این رو بر همه واجب است که با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس امسال، انزجار همیشگی خود را از اقدامات ددمنشانه این رژیم، ابراز داشته و نشان دهند، ملت ایران همواره پشتیبان ملت فلسطین هستند.

 

نهادهای انقلابی استان البرز نیز با درک عمیق از اوضاع حساس کنونی، از همه آحاد جامعه می خواهد تا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، برگ عزت زرین دیگری بر لوح تاریخ به یادگار بگذارند.

کد خبر 1261757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha