بیداری و استکبارستیزی مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس

غیرتی با بیان اینکه بیداری و استکبارستیزی ملت های مظلوم جهان، مهم ترین پیام راهپیمایی روز قدس است، گفت: حل مشکلات جهان اسلام جز با مسئله فلسطین امکان پذیر نیست و قدس نماد مبارزه اسلام علیه سیطره آمریکا بر منطقه محسوب می شود.

محمدرضا غیرتی-فرماندار زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز تعیین سرنوشت ملت های مستضعف و روز اعلام وجود مستضعفین در برابر مستکبران است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: حل مشکلات جهان اسلام جز با مسئله فلسطین امکان پذیر نیست و قدس نماد مبارزه اسلام علیه سیطره آمریکا بر منطقه محسوب می شود.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه فلسطین محور جبهه مقاومت در جهان اسلام است، افزود: هر اندازه که روز قدس باشکوه تر باشد اندیشه آزادگی و آزادی خواهی در جهان گسترده تر می شود و شاکله استکبار متزلزل تر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: حضور باشکوه در روز قدس این پیام را به جهان مخابره می کند که ملت های مظلوم جهان روز به روز بیدارتر و استکبارستیزی در جهان گسترده تر می شود.

 

غیرتی با اشاره به وحدت و انسجام مسلمان عنوان کرد: هر چه انسجام و وحدت بیشتر باشد بالطبع بساط ظلم و فساد زودتر برچیده خواهد شد و نابودی رژیم‌ کودک کش و جعلی صهیونیستی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه گفت: انسجام و وحدت مسلمین سبب می شود تا از استمرار وحشی گری های این رژیم جعلی کاسته و منجر به نابودی آنان شود و آزادی کامل فلسطین اشغالی از بحر تا نهر و تشکیل یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شریف را در پی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه علت هراس استکبار جهانی از روز قدس این است که در روز قدس، هویت دولت های مستکبر برای ملت های ضعیف آشکار می شود، بیان داشت: این باور در دولت های ضعیف و تحت سلطه استکبار جهانی قوت می گیرد که می توانند روی پای خود بایستند و دست قدرتمندان چپاول گر را از سرزمین خود کوتاه کنند و به طور کلی منافع استکبار جهانی به خطر می افتد.

 

 

کد خبر 1261765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha