فتح قدس نزدیک است/ تلاش دشمن برای گرفتن اتحاد ملی حول ولایت

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: دشمن روز به روز در حال تقویت جریان رسانه‌ای خود است تا اتحاد ملی و الهی حول محور ولی جامعه را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی- امام جمعه موقت بیرجند- امروز جمعه (۲۵ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه براساس آیات قرآن اراده قطعی خداوند بر حاکمیت مستضعفان و بندگان صالح خداوند بر زمین است، اظهار کرد: اما چرا در طول تاریخ به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چرا این اراده الهی زودتر محقق نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: خداوند در قرآن با صراحت فرموده است «کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند».

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه توطئه دشمنان، دائمى وبى‌وقفه است، افزود: صهیونیست بیش از ۸۰ سال است که سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و خداوند در سوره توبه فرمود:« وصف حال آنان که علم تورات بر آنان نهاده شد (و بدان مکلف شدند) ولی آن را حمل نکردند (و خلاف آن عمل نمودند) در مثل به حماری ماند که بار کتابها بر پشت کشد (و از آن هیچ نفهمد و بهره نبرد)، آری مثل قومی که حالشان این است که آیات خدا را تکذیب کردند بسیار بد است و خدا هرگز ستمکاران را (به راه سعادت) رهبری نخواهد کرد.»

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تأکید بر شناخت دشمن و گوش به فرمان ولی امر جامعه، تصریح کرد: امروز اراده یهود و صهیونیست در مقابل اراده الهی قرار دارد و دشمن با جریان رسانه‌ای، شایعه، فضای مجازی و تزویر برای تضعیف اراده ما را تلاش می‌کند تا کار را به جایی برساند که بین اراده شما و ولایت فقیه فاصله بیندازد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز صهیونیست دچار آشوب و کابوس پریشان شده است و به اعتراف خودشان به فروپاشی نزدیک شدند، بیان کرد: امروز راهپیمایی های اعتراضی گسترده در بسیاری از شهرهای اسرائیل  راه افتاده است و این اراده خداست که در حال محقق شدن است ولی باید ما نیز مراقب باشیم که بین اراده ما و ولایت فاصله نیندازند.

 

 امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه فتح قدس نزدیک است، گفت: نسل کنونی فلسطینی آزادی سرزمین پدری و مادری خود را خواهند دید و در مسجد الاقصی و قبله اول مسلمین، نماز خواهیم خواند.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه دشمن روز به روز در حال تقویت جریان رسانه‌ای خود است تا اتحاد ملی و الهی ملت حول محور ولی جامعه را بگیرد، عنوان کرد: اگر دشمن موفق به این هدف شوم خود شود به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما سیلی خواهیم خورد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر امروز دچار مشکلاتی می‌شویم ناشی از عدم توجه به فرمایشان رهبری است، افزود: نباید بگذاریم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها بر زمین بماند.

 

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: اگر امروز در عرصه اقتصاد مشکلات عدیده داریم باید پیشرفت‌های متعدد را نیز ببینیم.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری همگانی یکی از مهمترین امر به معروف‌ها است اما در این زمینه کم‌کاری داریم، در پایان گفت: یکی از جلوه‌های زشت این جریان اراده پلید صهیونیست مسئله بدپوششی و کشف حجاب است که در این زمینه نیازمند کار ارشادی برای بسیاری از بانوان و دختران هستیم ولی در مورد اجیرشدگان دشمن کارهای قانونی باید صورت گیرد.

 

 

 

کد خبر 1261767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha