راهکار اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور از منظر رهبری  مردمی سازی اقتصاد  است/دشمن با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی مواجه شد

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی و با اشاره به شعار سال گفت: راهکار اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور از منظر رهبر انقلاب سپردن کار به مردم و مردمی سازی اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران امروز (جمعه ۲۵ فروردین) در خطبه های نمازجمعه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان گفت: باید بیشترین بهره را از روزهای باقی مانده از این ماه عزیز و پر فضیلت کنیم. همچنین با حضور در نماز عید فطر و اقتدا به نائب امام زمان (عج) عیدی از این ماه برای آخرت خود ذخیره کنیم.

 

 

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی و با اشاره به شعار سال گفت: راهکار اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور از منظر رهبر انقلاب سپردن کار به مردم و مردمی سازی اقتصاد کشور است. دولت تا می تواند باید مداخلات حود در حوزه امور اقتصادی را کم کند.

 

 

امام جمعه موقت تهران با فتوای رهبر انقلاب در حوزه سپردن امور اقتصادی به مردم گفت: ایشان در یک فتوای روشن بیان می کنند که هر کاری که مردم می توانند انجام دهند، حرام است که دستگاه‌های دولتی آن را انجام دهند این امر نشاندهنده آن است که مسئولان باید مشارکت حداکثری مردم را در امور اقتصادی در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

وی با بیان اینکه برای مردمی سازی اقتصادی باید نقشه راهی تدوین شود، گفت: طراحی این نقشه؛ راه حیاتی برای اعتلای شعار سال و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

 

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسئولان گفت: انتظار این است که قوای سه گانه به ویژه ریاست جمهوری تدوین نقشه راه برای مردمی سازی اقتصادی را با قوت و جدیت بیشتری دنبال کنند.

 

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه تهران به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و با تاکید به توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص در دیدار با سران نظام گفت: پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب؛ شخصیت ها و مسئولان نظام نیز مواضع خود را در این زمینه به طور مشخص بیان کردند. بیانیه تبیینی وزارت کشور نیز حسن ختامی بر مباحث در این زمینه بود.

 

 

وی با بیان اینکه زیست عفیفانه، سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است، گفت: دشمنان برای شکست این مصادیق تلاش های فراوانی انجام دادند اما با وجود برنامه ریزی ها و تلاش های بیشمار آنها با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی مواجه شد که قشر عمده تشکیل دهمده این مانع و سد را زنان و دختران جامعه تشکیل می دادند که حتی در میان آنها بانوان کم حجاب نیز وجود دارند.

 

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری همچنین با اشاره به روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز گفت: روز قدس امسال؛ روز قدس متفاوتی بود چون رژیم صهیونیستی در هیچ برحه از تاریخ به استیصالی که امروز رسیده است؛ نرسیده بود و از سوی دیگر جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر از گذشته در صحنه منطقه می درخشد. امیدواریم که روح امام (ره) و شهدا که این روز را برای ما به میراث گذاشته اند از این حضور و حرکت پرشور مردمی شاد باشند.

 

کد خبر 1261843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha