امروز باور نابودی اسراییل جهانی شده است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس در رشت اعلام کرد: امروز باور نابودی اسراییل جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز( جمعه، ۲۵ فروردین) در تجمع بعد از راهپیمایی روز قدس در میدان مصلی رشت گفت: روز قدس روز انجام تکلیف و دفاع از مظلوم و نه گفتن به  استکبار است.

وی اظهار کرد: هر مسلمان و هر انسان آزادی خواه باید روز قدس را پاس بدارد و امروز چنین است چرا که در بیش از ۹۰ کشور جهان روز قدس را گرامی می دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی( رحمت الله) با انقلاب اسلامی مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مستضعفین و موحدین و به ضرر ظالمان تغییر داد.

وی تاکید مرد: یکی از موضوعات‌ اساسی‌ انقلاب دفاع از مظلوم و مشخصا حمایت از فلسطین است.

جواتی افزود: دشمنان اسلام برای جلوگيری از پیشرفت اسلام رژیم صهیونیستی را طی یک توطئه‌ جهانی این رژیم بین دنیای اسلام جعل و بخشی از سرزمين اسلامی را غصب کردند.

وی خاطرنشان ساخت: ملت ایران از تعیین روز قدس تاکنون در مسیر مقاومت ایستادگی کردند و در مقابل سردمداران استکبار ایران را طرفدار تروریست معرفی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع از مظلوم یک فضیلت و ارزش الهی است،

گفت: امروز باور نابودی اسراییل جهانی شده است.

وی اذعان کرد: امروز کشورهای مختلف بر این باورند که قدس آزاد خواهد شد و در سرزمین های اشغالی هم بر این باورند که پایانشان نزدیک است.

جوانی یادآور شد: رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است و جرات حمله نظامی ندارد و با واسطه های مختلف به دنبال جلوگیری از تقابل نظامی مستقیم با ایران است.

وی گفت: امروز شاهد پیاده شدن واقعیتی به نام محو اسرائیل هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آینده از ان مقاومت است و یهودیان فریب خورده هر چه زودتر چمدان خود را ببندند و به سرزمین های خود برگردند.

کد خبر 1261883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha