برپایی ایستگاه هنر و نقاشی بمناسبت روز جهانی قدس به همت کانون عصر ظهور

جوانمرد از برپایی ایستگاه هنر و نقاشی بمناسبت روز جهانی قدس به همت کانون عصر ظهور در زرندیه خبر داد.

احمد جوانمرد، ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی قدس به حضور آگاهانه و گسترده مردم مومن، ولایتمدار، نوعدوست و انقلابی شهرستان زرندیه در راهپیمایی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار شهرستان زرندیه برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و غرفه های مختلفی در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده بود، افزود: این برنامه ها با استقبال گسترده از سوی راهپیمایان روبرو شد.

 

وی به حضور گسترده مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان زرندیه در راهپیمایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با حضور در بین راهپیمایان خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.

 

این مقام مسئول همچنین به برپایی ایستگاه هنر و نقاشی بمناسبت روز جهانی قدس به همت کانون عصر ظهور و اداره ارشاد زرندیه اشاره کرد و گفت: این ایستگاه هنر و نقاشی جنب مسجد صاحب الزمان(عج) مامونیه دایر شد و کودکان و نوجوانان با حضور در آن در مسابقات هنری و نقاشی شرکت کردند.

کد خبر 1261913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha