شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

مرحبا با بیان‌اینکه وعده خداوند در خصوص پیروزی ملت‌‌های مظلوم بر حکومت‌ های سفاک و ظالم به زودی محقق می‌شود، گفت: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا مرحبا - نماینده مردم بندر آستارا در مجلس در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان معمولا در جوامع اسلامی به عنوان یک عید تلقی می‌شود و مشابه سنت‌هایی که ما در عید نوروز داریم در این کشورها برگزار می‌شود، مسلمین لباس نو می‌پوشند به مهمانی رفته و عیدی می‌دهند و بهار قرآن را جشن می‌گیرند، افزود: برخلاف این کشورها سرزمینی هر سال در ماه مبارک رمضان با کشته شدن کودکان، ویرانی خانه‌ها، شهید شدن جوانان و هتک حرمت نوامیس و آلوده کردن مکان‌های مقدس و از جمله قبله اول مسلمین با قدم‌های ناپاک روبرو هستند.

 

وی افزود: از سال ۱۹۴۸ میلادی که این موجودیت منحوس رژیم جعلی صهیونیستی در قلب ممالک اسلامی تاسیس شد تا الان حدود ۷۵ سال ملت فلسطین هر گونه گرفتاری جنایت و ظلمی را تحمل کرده است اما متاسفانه اقدام درخور و شایسته‌ای از دیگر ملت‌های اسلامی برای کمک به آنها در سال‌های گذشته مشاهده نشده است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس با بیان‌اینکه ساعت ۱۲ شب چهاردهم ماه می در سال ۱۹۴۸ شورای امنیت سازمان ملل رای به تاسیس رژیمی داد که به غده‌ای سرطانی در قلب امت و جوامع مسلمین تبدیل شد و ۱۰ دقیقه بعد از این قطعنامه کشور ایالات متحده آمریکا این رژیم را به رسمیت شناخت، تصریح‌کرد: روز بعد چندین کشور اسلامی مانند مصر، سوریه، اردن و عراق به این موجودیت اعلان جنگ دادند که بعدها به جنگ استقلال معروف شد.

 

مرحبا گفت: بعد از این تاریخ اعراب سه بار با اسرائیل جنگیدند جنگ سوئز، ۶ روزه، یوم کیپور که به جز یوم کیپور که اندک موفقیتی حاصل شد عمدتا کشورهای عربی از دشمن شکست خوردند و اسطوره‌ای به نام شکست ناپذیری اسرائیل به اسطوره‌های بنی اسرائیل اضافه شد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به اینکه نتیجه این جنگ‌ها از دست رفتن بلندی‌های جولان، صحرای سینا و در نهایت سازش کمپ دیوید و این تلقی که ما نمی‌توانیم با اسرائیل بجنگیم و رژیم صهیونیستی همچنان به ظلم بر فلسطین، توطئه و دسیسه بر علیه منافع جامعه اسلامی ادامه داد، افزود: زمانی که هرتزل کتاب دولت یهود را در اواخر قرن نوزدهم می‌نوشت نمی‌دانست که در خمین مردی به دنیا خواهد آمد و او سربازی خواهد داشت که در حاشیه کویر کرمان مانند سلیمانی به دنیا خواهد آمد.

 

وی با بیان‌اینکه  ۷۰ سال تحقیر امت‌های اسلامی را شاهد بودیم اما تفکری از بهمن ۵۷ در ایران جوشید که هر آنچه که ارتش‌های مجهز صدها هزار نفری اعراب نتوانستند بکنند فرزندان روح‌الله در حداقل زمان ممکن و با کمترین امکانات ممکن انجام دادند، تصریح‌کرد: امروز رژیم صهیونیستی می‌‎داند که اگر یک کشیده به یک فلسطینی زده شود، بارانی از موشک‌ها آنچنان تیپایی به آن رژیم خواهد زد که از کرده گذشتگان خود هم پشیمان شود.

 

مرحبا اظهارکرد: در سال ۱۴۴۴ میلادی بنابر بر دردی که این‌ها داشتند باز هم بر قدس شریف حمله کردند و در تصاویری که منتشر شد با ضرب و شتم مسلمانان فلسطینی و معتکفین را از بیت‌المقدس بیرون کردند تا شهرک نشینان بتوانند زیارت کنند اما در ۱۰ دقیقه بیش از ۱۰۰ موشک به شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد و برای اولین بار از خاک سوریه همین اقدام انجام شد و یکی از خون‌خوارترین و بی‌رحمترین رهبرانی که اینها در طول تاریخ به خود دیدند، دستور داد تا آخر ماه رمضان هیچ صهیونیستی به بیت‌المقدس نزدیک نشود و این قدرت مقاومت است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس گفت: در کنار ابتکار بی‌نظیر امام عزیز مبنی بر اعلام روز جهانی قدس برای جلوگیری از فراموش شدن آرمان فلسطین و در کنار همه آنچه که سربازان محمد رسول الله برای دفاع از کیان این دین آسمانی انجام می‌دهند ما مسلمین باید درس دشمن شناسی را تمرین کنیم.

 

وی اضافه‌کرد: معمولا در مطبوعات و صدا و سیمای ما تصاویر جنایت‌هایی که بر فلسطینان روا می‌شود به مردم نشان داده شده و بسیاری از شعارها و حرف‌های حماسی گفته می‌شود اما در مورد ماهیت این رژیم اطلاعات جامع و به روزی به مردم داده شود که بدانند چرا سید حسن نصرالله می‌گوید که رژیم اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

 

مرحبا در ادامه با بیان‌اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، میلیاردها دلار هزینه روزی دست جبهه استکبارجهانی گذاشته است، گفت: خانه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل، لانه عنکبوتی بیش نیست.

 

وی با اشاره به اینکه جواب به این سوالات، اهمیت روز جهانی قدس و دوراندیشی آن رهبر فرزانه را می‌رساند، افزود: روز قدس، به ذوق و امیدی برای مسلمانان و عذاب برای دشمنان تبدیل شده است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، اظهارکرد: وعده خداوند در خصوص پیروزی ملت‌‌های مظلوم بر حکومت‌ های سفاک و ظالم به زودی محقق می‌شود و امروز مردم آزاده سراسر دنیا از فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

 

 

کد خبر 1261920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha