برنامه‌های هفته معلم را خلاقانه برگزار کنید/ بُعد مردمی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم تقویت شود

فاطمی با بیان اینکه بُعد مردمی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم تقویت شود،گفت: برنامه‌های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به منظور تکریم عملی مقام معلم طراحی و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ ظهر امروز نشست ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم با حضور استاندار یزد و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

مهران فاطمی در این نشست به نقش و جایگاه رفیع معلمی در توسعه و پیشرفت جوامع گفت: همه‌ی افراد جامعه مرهون معلمین هستند و جامعه باید نسبت به آنها ادای احترام کند. 

                                                    

وی در ادامه به بسته‌ی پیشنهادی جهت تکریم از مقام شامخ معلمین اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به منظور تکریم عملی مقام معلم طراحی و اجرا شود. 

                                   

استاندار یزد همچنین به ویژه برنامه‌ی تکریم معلمین برگزیده‌ی ملی و استان اشاره و بر برنامه‌ریزی جهت حضور نمایندگانی از اقشار مختلف جامعه در این جشن تاکید کرد.     

                                                                                

دکتر فاطمی با بیان اینکه بُعد مردمی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم باید تقویت شود، اضافه کرد: نشست‌های هماهنگی به منظور تکمیل مقام معلم توسط جامعه‌ی پزشکی، صنعت، نظام مهندسی، دانشگاهی و روحانیت برگزار شود. 

                              

وی در همین راستا ادامه داد: برنامه‌های تکریم مقام معلم توسط قشرهای مختلف مردم باید از سوی مجموعه‌ی آموزش و پرورش مورد هدایت حمایت و نظارت قرار گیرد.                            

کد خبر 1262099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha