چهره سال هنر انقلاب اسلامی کرمان معرفی شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ضیافت افطار حوزه هنری استان با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار و چهره سال هنر انقلاب اسلامی در کرمان نیز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین گرامیداشت این هفته و ضیافت افطاری حوزه هنری استان با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه، شامگاه شنبه (۲۶ فروردین) در باغ موزه وزیری برگزار شد.

 

 

در این ضیافت که نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، استاندار، مدیران کل صدا و سیما و ارشاد و... حضور داشتند؛ محمدحسین صادقی زاده، تهیه کننده انیمیشن لوپتو (از موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های کشور) به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ در کرمان معرفی و تجلیل شد.

 

 

همچنین از هنرمندان فعال یکسال اخیر در زمینه تئاتر محلات( در محله های کم برخوردار)، موکب هنر و سوگواره ملی شعر مجتبوی تجلیل شد.

 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در سخنان کوتاهی تاکید کرد: از همه هنرمندان درخواست دارم در هر زمینه ای اعم از سینما و رسانه و...امیدآفرینی و تقویت همبستگی ملی و وحدت اجتماعی را به عنوان شاخص کار خود قرار دهند.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی و ایجاد تفرقه و اختلاف است؛ اظهار کرد: اگر تولیدات خوب هنری انجام شود مردم هم استقبال می کنند ضمن اینکه این ظرفیت در کشور فراهم است.

 

 

استاندار کرمان اهمیت و وقتی را که مقام معظم رهبری به کارهای هنری و هنرمندان اختصاص می دهند را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 1262107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha