موفقیت سه دانش آموز شیروانی در المپیاد علمی کشور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: سه نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان، در سومین دوره المپیاد اقتصاد و مدیریت کشور مدال های رنگارنگ کسب کردند.

فرامرز شجاعی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دانش آموزان شیروانی در سومین دوره المپیاد اقتصاد و مدیریت کشور مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان نازنین مرادی مدال طلا از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم، زهرا قوینانلوئی از دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا (س) مدال نقره و سحر بیژنی مقدم از نمونه فاطمةالزهرا (س)مدال برنز را در سومین دوره المپیاد اقتصاد و مدیریت کشور سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از آن خود کردند.

 

شجاعی عنوان کرد: در اولین مرحله المپیادهای علمی خراسان شمالی در مجموع، چهار هزار و 522 نفر از هشت شهرستان ثبت نام کردند که شهرستان شیروان با دو هزار و 157 نفر ثبت نام، در کل استان رکورد شکنی کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: از مجموع قبولی های المپیادهای علمی مرحله نخست کشوری، 483 نفر در سطح استان قبول شدند که از این تعداد، 287 نفر از شهرستان شیروان هستند و 59 درصد آمار برگزیدگان استان را به خود اختصاص دادند.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته ۹ عنوان توسط  هشت دانش آموز شیروانی در دومین مرحله پذیرفته شد که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه بود و از ۱۱ عنوان پذیرفته شده استان، ۸۱ درصد پذیرفته شدگان از این شهرستان بودند که باعث شد این شهرستان با اختلاف بالا در رتبه اول استان قرار بگیرد.

کد خبر 1262134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha