شرکت ۳۷۴ نفر از خراسان جنوبی در مهرواره «محله همدل۲»

حجت الاسلام رضایی گفت: از نیمه ماه شعبان تاکنون همزمان با آغاز طرح مهرواره «محله همدل۲» در سطح کشور حدود ۳۷۴ نفر از خراسان جنوبی در این طرح شرکت کرده اند و علاقمندان تا عید غدیرخم می توانند در این مهرواره شرکت کنند.

حجت الاسلام احمد رضایی-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مهرواره «محله همدل ۲» امسال از نیمه شعبان آغاز شده و به عید سعیدغدیر خم ختم خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در مهرواره «محله همدل ۲» سه سرفصل کلی وجود دارد، افزود: بر آن اساس جامعه هدف به خصوص مبلغان و مداحان و فعالان قرآنی شرکت خواهند کرد و اولین سر فصل این است که همه کُنشگران فعال فرهنگی نسبت به حوزه اجتماعی فعالیت داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در ابتدا به بحث مسئله یابی می پردازند و مسئله و مشکل مهم محله را می یابند و سپس به دنبال حل مسئله و روایت حل مسئله حرکت می کنند همان چیزی که کمتر به آن توجه شده است.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: مرحله سوم این مهرواره بحث تجلیل از کُنشگران فعال در این عرصه است و مهرواره همدل ۲ در حال برگزاری است و اختتامیه آن عیدسعیدغدیرخم برگزار می شود.

 

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان از خراسان جنوبی در این مهرواره گفت: از نیمه ماه شعبان تاکنون همزمان با آغاز طرح مهرواره «محله همدل۲» در سطح کشور حدود ۳۷۴ نفر از خراسان جنوبی در این طرح شرکت کرده اند و علاقمندان تا عید غدیرخم می توانند در این مهرواره شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1262210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha