شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بین کانون های مساجد اجرا می شود

اسلامی از اجرای شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» در بخش های ویژه کانون های مساجد و بین الملل و ۱۰ رشته قرآنی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به انتشار فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی اجرا می شود.

 

وی با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان(زیر 7 سال)، نوجوانان( 7 تا 16 سال) و جوانان(17 تا 30 سال) برگزار می شود، تصریح کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش ویژه کانون های مساجد شامل جلسات قرآن کریم،تلاوت نور و تولیدات هنری و بخش بین الملل اجرا خواهد شد.

 

اسلامی با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل قرآن، حفظ جزء سی ام، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی اجرا می شود، ادامه داد: این مسابقات به صورت حضوری، غیرحضوری و ارتباط تصویری اجرا می شود.

 

مسابقات ویژه رده سنی کودکان: مکبری(برادران)،قرائت نماز(برادران و خواهران)  و استعدادیابی(برادران).

 

مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان:قرائت تقلیدی(برادران)،قرائت ترتیل(برادران و خواهران)، مفاهیم(خواهران و برادران)، اذان(برادران)، حفظ جزء سی ام قرآن(خواهران و برادران)، مکبری(برادران)،قرائت نماز(خواهران و برادران) و استعدادیابی(برادران).

 

مسابقات ویژه رده سنی جوانان: قرائت تحقیق(خواهران و برادران)، قرائت ترتیل(خواهران و برادران)، اذان(برادران)،حفظ کل قرآن (خواهران و برادران).

 

لازم به یادآوری است بارگذاری آثار از طریق سامانهبچه های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد. شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می شود.

کد خبر 1262213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha