از نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی حمایت می کنیم

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه مان است، گفت: از نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محمدرضا میرتاج الدینی در تذکری در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه(۲۷فروردین)مجلس شورای اسلامی ،گفت: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز و دینمدار ما است. حجاب یک حکم الهی و شرعی و یک الزام قانونی در جامعه ما است. دشمن که در مصاف انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف جز شکست و زبونی چیزی به دست نیاورده می خواهد در جنگ اقتصادی و در جنگ نرم و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل آید غافل از آنکه با حضور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و مردم بیدار و مومن و بصیر و همیشه در صحنه کشورمان در این حوزه نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد.

 

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مردم عزیز خاصه از خواهران و بانوان با کرامت کشورمان انتظار داریم در این عرصه نیز دشمن را مایوس کند؛ خواهر مسلمان و هموطنم، حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه مان است. امروز در جامعه ما قانون حجاب حتی مورد احترام اقلیت‌های مذهبی است.

 

وی‌ خاطر نشان کرد: ما در این عرصه از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی در کنار همه اقدامات نیروی انتظامی از جمله مقابله با سارقان و مفسدان و برقراری امنیت در کشور تقدیر و تشکر کرده و از نیروی انتظامی حمایت می کنیم.

کد خبر 1262217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha