توزیع  قرآن و لباس به مناسبت عیدفطر در میان نیازمندان پاکستان

نیروهای امنیتی در پیشاور پاکستان قرآن کریم و لباس‌های نو به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به اهالی روستا و کودکان روستاهای واقع در «وزیرستان جنوبی» اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thenews»، نیروهای امنیتی در پیشاور پاکستان قرآن کریم و لباس‌های نو به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به اهالی روستا و کودکان روستاهای واقع در «وزیرستان جنوبی» اهدا کردند.

 

مسئولان امنیتی اعلام کردند که کودکان نیازمند در روستاها مستحق داشتن لباس‌های نو برای خوشحالی کردن در روز عید سعید فطر هستند.

 

به گفته آنها همچنین توزیع قرآن کریم میان اهالی روستاها می‌تواند موجب دلگرمی اهالی روستا و احساس خوب آنها در روزهای پیش از عید باشد.

 

ساکنان روستاهای وزیرستان جنوبی از نیروهای امنیتی قدردانی کردند و گفتند که به حمایت از نیروها و تلاش برای برقراری صلح در منطقه ادامه خواهند داد.

 

در عین حال مساجد واقع در مناطق مختلف وزیرستان جنوبی هم اعلام کرده اند که آماده پذیرایی از نمازگزاران در روز عید سعید فطر هستند.

 

مساجد هم در راستای تلاش نیروهای امنیتی برای خوشحال کردن اهالی وزیرستان جنوبی برنامه اهدای اقلام مورد نیاز ساکنان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

مساجد اعلام کردند: به افرادی که در روز عید فطر در مساجد حضور پیدا کنند، هدایایی داده می‌شود.

 

وزیرستان جنوبی منطقه‌ای کوهستانی در شمال باختری پاکستان است که مردم آن پشتون و از قبیله وزیری هستند.

کد خبر 1262227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha