تلاش داریم حامی صنعت چاپ و نشر مازندران باشیم

حسینی پور به گلایه های ناشران استان مازندران از تامین مواد اولیه برای چاپ کتاب اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با رایزنی با صنایع چوب و کاغذ مازندران برخی از مشکلات حوزه نشر استان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمودحسینی پور- استاندار مازندران-امروز(۲۷فروردین) در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که شاهد این اقدام مثبت هستیم، امروز با برخی از ناشران پیرامون مشکلات نشر در استان اعم از تامین کاغذ و مسائل مالی و ... گفتگو داشتیم که مشکلات ناشران در رابطه با تامین مالی مشهودتر بود.

وی با اشاره به اهمیت جانمای کتاب در سبد فرهنگی خانوار، افزود: در برنامه داریم که جلسه ای با کارخانجات تولید کاغذ استان و اتحادیه و صنف چاپ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار کنیم تا همه نویسندگان کتاب در استان امیدوار و تشویق به چاپ و نشر کتب جدید شوند.

 

حسینی پور درباره آخرین وضعیت تالار مرکزی شهر ساری، عنوان کرد: بهره برداری انجام شد منتها تالار مشکلاتی داشت چرا که تامین مالی آن مربوط به استان نبود و از بودجه ملی بود که در دست پیگیری است.

 

وی درباره برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب با اشاره به پیشنهاداتی، تصریح کرد: دوستان بعد از شرایط کرونایی در حال پیگیری هستند تا این اتفاق بی افتد‌.
 

 

به گزارش شبستان، نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران با عنوان بهار در بهار از ۲۷ لغایت ۳۱ فروردین ماه جاری صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان برپا است. 

کد خبر 1262229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha