شرکت کودکان کروندانی در کلاس‌های آموزش قرآن کریم

نادری از شرکت کودکان روستای کروندان در کلاس‌های آموزش قرآن کریم خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تمامی کودکان این روستا در دوره‌های آموزشی موسسه ریحانه شرکت کردند.

نادری مدیر موسسه ریحانه روستای کروندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به منظور آموزش و ترویج قرآن کریم در سطح روستا دوره‌های آموزشی و کلاس‌ها و محافل قرآنی در این موسسه برگزار شد.
 

وی با اشاره به استقبال عموم مردم روستا از برنامه‌های قرآنی این موسسه افزود: استقبال کودکان کروندانی از فعالیت‌های این موسسه چشمگیر بود.
 

مدیر موسسه ریحانه روستای کروندان عنوان کرد: در طول ایام سال این موسسه قرآنی اقدام به برگزاری فعالیت‌های قرآنی و دینی برای اعضای موسسه می‌کند و دوره‌های روخوانی، روانخوانی، آموزش تفسیر، مفاهیم قرآن کریم در این موسسه برگزار می‌شود.
 

نادری توجه مسئولان به موسسات قرآنی به ویژه در سطح روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت مسئولان از این مراکز زمینه‌ساز جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی و فعالیت بهتر موسسه خواهد بود.


وی در پایان اعلام کرد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان اخیرا در بازدید از روند فعالیت‌های این موسسه، از حضور کودکان در فعالیت‌های قرآنی تقدیر کرد.

 

کد خبر 1262402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha