ششمین برنامه «کاروان قرآنی» کاشان در روستای قهرود برگزار شد

ششمین محفل کاروان قرآنی انس با قرآن کریم از سری برنامه های محافل ۱۱ گانه قرآنی کاشان در ماه مبارک رمضان در روستای قهرود کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، ششمین محفل کاروان قرآنی انس با قرآن کریم از سری برنامه های محافل ۱۱ گانه قرآنی کاشان در ماه مبارک رمضان در روستای قهرود از توابع بخش قمصر کاشان برگزار شد.

 

 در این محفل نورانی، قاریان و حافظان ممتاز شهرستان کاشان محمدابراهیم بلوچ، حجت الاسلام صادق کرباسی، محمد پهلوانی قاری و حافظ کل قرآن، امیر حسین شاهی و محمد جواد خبرگی به اجرای برنامه پرداختند.

 

بخشدار قمصر در بخش دیگری از این برنامه قرآنی طی سخنانی گفت: اهتمام والدین در خانواده‌ ها به قرآن و مفاهیم آن باعث انس به قرآن و توجه به رفتار بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی می‌شود.

 

سید روح الله اعتماد حسینی افزود: خانواده ها می توانند با ثبت نام فرزندانشان درمؤسسات قرآنی و دینی، شرکت در محافل قرآنی و استفاده از امکانات و تجهیزات قرآنی زمینه‌های انس با قرآن را در آن ها تقویت کنند.

برگزاری مسابقه حضوری قرآنی و قرائت دعای ختم قرآن از دیگر برنامه های این محفل قرآنی در روستای قهرود بود.

 

 این محفل نورانی قرآن کریم توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی کاشان و با همراهی و مساعدت بخشداری قمصر، دهیاری، شورای اسلامی، هیأت امنای مسجد حضرت امام علی(ع)، کانون فرهنگی هنری انصار المهدی(عج)، هیأت سیدالشهدا(ع)، اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون بسیج هنرمندان، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان برگزار شد.

کد خبر 1262404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha