فرزندان خود را به طلبه گی تشویق کنید|لزوم بهره مندی  از فیوضات ماه میهمانی خدا

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت تشویق دانش آموزان برای تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: روحانیون و طلاب تلاش کنند خانواده ها و فرزندان آنها نیز برای ادامه تحصیل مدارس علمیه را برگزینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران- امروز(۲۸فروردین) در مراسم افطاری (ضیافت نور) ویژه خانواده های مرحومین و معمرین روحانی به همراه تقدیر ازبرگزیدگان پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه همسران و فرزندان طلاب و خواهران طلبه و تجلیل از روزه اولی های فرزندان طلاب مازندران که در مجتمع اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه کسی که ماه رمضان بگذرد و مورد رحمت واسعه الهی قرار نگیرد انسانی شقی است، اظهار کرد: پروردگار عالم در ماه رمضان ماه نزول قرآن برای هدایت انسان تمام ابزار مورد نیاز را آماده کرده است باید از فیوضات این ماه برای توبه و استغفار بهره مند شویم.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش های طلاب و روحانیون برای ترویج دین و ارزش های اسلامی در مساجد و حسینیه ها، گفت: هر صنفی برای خودش یک خدماتی را جهت ارائه به خانواده زیرمجموعه خود تدارک می بیند خداوند متعال را شاکریم که مرکز خدمات در حوزه های علمیه مازندران ایجاد شده و خدمات خوبی را در حد توان به روحانیون و طلاب استان ارائه می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تقویت مرکز خدمات حوزه های علمیه با هدف رفع مشکلات معیشتی و درمانی جامعه روحانیت استان تاکید کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه باید خدمات خود را به صورت هدفمند به طلاب ارائه دهد.

 

وی با اشاره به اهمیت تشویق دانش آموزان برای تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: روحانیون و طلاب تلاش کنند خانواده ها و فرزندان آنها نیز برای ادامه تحصیل مدارس علمیه را برگزینند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنید تا  فرزندان طلاب و روحانیون وارثین درست برای علم و کتاب های علوم دینی و حوزوی باشند، خاطرنشان شد: تلاش برای پویایی مدارس علمیه مورد توجه همگان باشد.
 

کد خبر 1262419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha