کمک هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی شهرداری اصفهان به آزادی زندانیان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری با تصویب شورای اسلامی شهر، هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجتبی شاهمرادی» در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اصفهان اظهارداشت: مدیریت شهری بر اساس برنامه و بودجه سالانه از اقشار آسیب پذیر حمایت می کند که کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله آن است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: امسال شهرداری با تصویب شورای اسلامی شهر، هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به آزادی زندانیان اختصاص داد که اعتبار مذکور به حساب ستاد دیه واریز شد.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند نیز مورد توجه است، تصریح کرد: این کمک همراه با دیگر مساعدت ها به خانواده نیازمندان انجام می شود.

 

شاهمرادی خاطرنشان کرد: در حمایت از اقشار آسیب پذیر دغدغه ها و نیازهای مختلف آن ها علاوه بر کمک های معیشتی مورد توجه بوده که از جمله آن حمل و نقل و تحصیل و تفریح فرزندان این قشر می باشد.

وی به اقدامات ماه مبارک رمضان شهرداری اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: جشن روزه اولی ها، جزخوانی قرآن در مراکز فرهنگی، گردشگری مذهبی، حمایت از  طرح و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و زیباسازی شهر در این راستا انجام شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان یادآورشد: شهرداری اصفهان از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مناسبت های مختلف حمایت می کند که امسال در قالب طرح های ماه مبارک رمضان بوده است.

وی ادامه داد: سال قبل در چندین مناسبت ملی و مذهبی مثل تابستان، ماه شعبان، دهه کرامت، دهه فجر و طرح های مشارکت بخشی عمومی از کانون های مساجد حمایت شد.

 

به گفته شاهمرادی، طرح های این مراکز در کمیته ای ارزیابی و بررسی و اعتبار بخشی انجام می شود.

کد خبر 1262450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha