مقاومت بهترین روش مقابله با زورگویی ها و از پای درآوردن مستکبران است

اعلایی با اشاره به عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی گفت: امروز در وضعیتی هستیم که می توانیم با اطمینان به دنیا اعلام کنیم دیدید مقاومت بهترین روش مقابله با زورگویی ها و اثربخش ترین روش برای از پای درآوردن آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدمهدی اعلایی- استاندار قزوین- در مراسم رژه روز ارتش که امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین) در مقابل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، بیان کرد: به برکت مقاومت و جانفشانی ملت ایران اسلامی و فرزندان غیور و رشید آنها در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، عظمت، اقتدار و شکوه ایران اسلامی امروز در دنیا در وضعیتی است که نشان می دهد گفته های ما جامع عمل پوشیده است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: دیگر در شرایطی نیستیم که بخواهیم آینده هایی را وعده دهیم و بگوییم چنانچه اینگونه باشید ما این شرایط را در آینده خواهیم دید، بلکه امروز دنیا می بیند، گفته های ما جامه عمل پوشید و وعده های ما تحقق یافته و آنچه  ملت ایران با پافشاری بر آرمان های خود در انقلاب دنبال می کرد بخش عمده ای از آن نمود یافته است.

 

وی عنوان کرد: امروز روزی است که ما به دنیا می توانیم، اعلام کنیم دیدید تولید قدرت درون زا و ایستادگی بر استقلال و آزادی از وابستگی های تحمیلی دشمنان، ملت و کشور ما را در مرزهای مبدل شدن به یک ابرقدرت سیاسی در دنیا بدل کرد. 

 

اعلایی اعلام کرد: امروز در وضعیتی هستیم که می توانیم با اطمینان به دنیا اعلام کنیم دیدید مقاومت بهترین روش مقابله با زورگویی ها و اثربخش ترین روش برای از پای درآوردن آنهاست.

 

وی تأکید کرد: امروز در وضعیتی هستیم که می توانیم به دنیا اعلام کرده و به ملت های مستضعف بگوییم مشاهده کردید حساب کردن روی قول ها و وعده های مستکبران و به استضعاف کشاندن ملت ها، تصمیم درستی نیست.

 

استاندار قزوین افزود: امروز در وضعیتی هستیم که می توانیم به دنیا اعلام کنیم مشاهده کردید با اتحاد جریان مقاومت، اخلاص و اتکا به قدرت لایزال الهی باز مانند همیشه تاریخ، وعده صادق الهی محقق شد.

 

وی گفت: به گواهی تاریخ و بر اساس روایت های متقن قرآنی، فرعون ها، قارون ها و نمرود ها و همه مستکبران و ظالمان تاریخ در اوج قدرت و در عالی ترین از سطح توان در برابرمخلصین و اتکاکنندگان به خدا نیست و نابود شدند. 

 

اعلایی افزود: زمان ها، مکان ها و افراد تغییر می کنند ولی سنت های الهی ثابت هستند و رفتارهای واحد نتایج واحد خواهد داشت و ملت ایران بر روی اخلاص، صفای باطن و توجه به آن چیزی که وعده های الهی آن را وعده داده پافشاری می کند و قطع یقین سنت های الهی توفیق در این مسیر را به دنبال دارد.

 

وی اظهار کرد: نتیجه اخلاص، توحید و تلاش، موفقیت است و نتیجه استکبار، استضعاف ملت ها و ظلم، نابودی است و این سنت های الهی قطع یقین محقق می شود و آنچه این روزها درمنطقه ما و در دنیا دارد اتفاق می افتد مقدمه ای است که بوی «إِذَا جَآءَ نَصۡرُ ٱللَّهِ وَٱلۡفَتۡحُ» می دهد و می بینیم اتفاقات با چه سرعتی و توسط چه جوامعی در حال رخ دادن است.  

 

استاندار قزوین یادآور شد: باور داریم فطرت قاطبه انسان ها، ظلم و ستم و بی اخلاقی و تأکید صرف بر غرايز حیوانی را نمی پذیرد و دنیا از این مسیر عبور خواهد کرد و ملت ایران به عنوان منادی معنویت و خداخواهی در دنیا قطع یقین در این مسیر پرچم دار خواهد بود و روزهای خوبی به برکت پافشاری ملت بر آرمان ها و استقامت و توانمندی نیروهای مسلح محقق خواهد شد. 

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همه ما در مجموعه های مدیریتی و نیروهای مسلح، نقش آفرینی مثبتی در تحقق وعده های الهی و نیل به اهداف برداریم.    

 

کد خبر 1262483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha