رژیم صهیونیستی از درون دچار تنش جدی مدیریتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی به ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از درون دچار تنش جدی مدیریتی است، گفت: این حرف ها بیشتر عملیات روانی است و جنبه عملیاتی ندارد.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حلمه نظامی به ایران گفت: رژیم صهیونیستی از درون دچار تنش جدی مدیریتی شده است، نتانیاهو امروز بیش از هر زمان دیگری  مورد نقد مردم است تجمعات گسترده ای که در سرزمین های اشغالی علیه این رژیم شکل می گیرد حکایت از نابسمانی داخلی این رژیم دارد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم به شکل واقعی نظرسنجی کنیم در حال حاضر بیشترین نارضایتی بین دولت و حاکمیت رژیم صهیونیستی وجود دارد، به همین خاطر این رژیم برای اینکه افکار عمومی را به سمت بیرون از مرزها هدایت کند، تهدیدات نظامی و امنیتی مطرح می کند که ملت نگاهشان به بیرون از مرزها بیفتد.

 

 

وی تصریح کرد: این حرف های رژیم صهینیستی علیه جمهوری اسلام ایران متاثر از وضعیت اسفبار داخلی رژیم صهیونیستی است و حرف هایشان کاملا تکراری است. این رژیم می داند که تاب مقاومت در برابر تهدیدات دفاعی و نظامی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران را ندارد. جمهوری اسلامی امروز ملاحظه ای دارد که نمی خواهد درگیری بیش از این ایجاد شود و تنش جدی شکل گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم فلسطین روش های دیپلماتیک را به نظامی ترجیح می دهد، گفت: لزومی ندارد ما با رژیم صهیونیستی درگیری نظامی داشته باشیم چرا که ضرورتی ندارد و اگر بخواهیم این درگیری را با ان رژیم داشته باشیم به این رژیم مشروعیت می دهیم اگر هم یک روزی اقتضا به درگیری باشد، قطعا قدرت عملیاتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بالاست.

 

حیدری خاطرنشان کرد: این حرف های رژیم صهیونیستی بیشتر عملیات روانی است و جنبه عملیاتی ندارد.

کد خبر 1262509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha