برگزاری چهار هزار نشست شبهه زدایی با موضوع عفاف و حجاب برای دانش آموزان

اکبری گفت: اولویت کاری ما حوزه پرورشی است و با همین رویکرد طی سال تحصیلی، بیش از چهار هزار نشست تبیینی با محوریت شبهه زدایی و عفاف و حجاب برای دانش آموزان برگزار شد.

ابوالقاسم اکبری -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: چهار هزار نشست برای چهار گروه دانش آموزی، اولیا، مدیران مدارس و معلمان طی سال تحصیلی برگزار شده است.

 

وی افزود: توجه به حوزه عفاف و حجاب از اولویت های نظام تعلیم و تربیت است و برای خنثی سازی حربه های دشمنان در ضربه زدن از این ناحیه به جامعه، فعالیت های تبیینی و فرهنگی برای قشر مهم دانش آموزی پیش بینی و اجرا شده است.

 

اکبری بیان کرد: با همین نگاه، امسال جشن تکلیف هشت هزار و 300 دانش آموز پایه سوم که سه هزار و 200 نفر مربوط به مدارس بجنورد بود، در مصلاهای استان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: باورمان انجام کارهای زیربنایی در حوزه پرورشی است و امسال جشن روزه اولی ها و اعزام هزار دانش آموز در طرح راهیان نور، اجرایی شد.

 

اکبری با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در دوهزار مدرسه و جزء خوانی قرآن در همه مدارس افزود: 400 زیارت اولی امسال سه روزه به مشهد اعزام شدند تا از فیوضات حرم رضوی برخوردار شوند.

 

 

 

کد خبر 1262511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha