ارتش در دفاع از کیان وطن با جان و دل آماده ایثارگری است

امیر حاجیلو گفت: ارتش در دفاع از کیان وطن با جان و دل آماده ایثارگری است و در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم هست تا پوزه هرگونه تهدیدگر علیه ایران اسلامی را به خاک بمالد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،امیر سرتیپ حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ارومیه اظهار کرد: ارتش در دفاع از کیان وطن با جان و دل آماده ایثارگری است و در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم هست تا پوزه هرگونه تهدیدگر علیه ایران اسلامی را به خاک بمالد.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب اسلامی عده‌ای با طرح انحلال ارتش بدنبال خلع سلاح انقلاب اسلامی بودند، افزود: تدبیر و طراحی دفاع همه‌جانبه ازسوی امام خمینی (ره) با ابقا و تقویت ارتش و تأسیس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین دشمنان را از هرگونه تعدی به نظام اسلامی مایوس کرد.

این مسئول تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پایان هشت سال دفاع مقدس خطاب نیروی زمینی ارتش فرمودند، این نیرو حقیقتا در نوک پیکان مقابله با حملات دشمن بوده و توانست چهره راستین و شکست ناپذیر خود را نشان داده است.

وی اظهار کرد: وحدت کم نظیر و بی بدیل نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی از برکات سلسله مراتب الهی و در سایه‌سار فرماندهی فرمانده معظم کل قوا خار چشم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

امیر سرتیپ حاجیلو در پایان خطاب به برخی از کشورهای منطقه که دل در گروه ارتباط با رژیم صهیونسیتی دارند، اظهار کرد: امروز سردمداران این رژیم منحوس بهتر می‌دانند که سقوط و نابودی آنها فرا رسیده است و به همین دلیل حوالی کشور شیلی در زمینی به مساحت یک میلیون مترمربع بدنبال تدارک مکانی برای فرار خود است.

گفتنی است؛ آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب ارتش جمهوری اسلامی در استان آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله قریشی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان در بلوار حسنی این شهر با رژه موتوری یگان‌ها همراه با ادوات و تجهیزات رزمی برگزار شد.

کد خبر 1262523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha