ارتش دژ محکم نظام اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید تبدیل شده است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: امروز ارتش مصداق آیات کریم و روایات معصومان (ع) به دژ محکم نظام اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذرابیجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز صبح، (۲۹ فروردین ماه)در مراسم رژه روز ارتش در ارومیه اظهار کرد: امروز ارتش مصداق آیات کریم و روایات معصومان (ع) به دژ محکم نظام اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید تبدیل شده است.

وی افزود:  دشمنان ایران اسلامی در اوایل انقلاب برای انحلال ارتش تلاش زیادی کردند ولی امام خمینی (ره) با نگاه تیزبینانه خود این توطئه را تشخیص و آن را خنثی کردند.و باعث پایداری ارتش شد.

حجت الاسلام و السملیمن قریشی ادامه داد: امام خمینی (ره)  فرمودند، ارتش باید بماند و با قدرت به ماموریت عظیم‌خود ادامه بدهد.

این مسئول گفت:  آیات و روایات شریفه نظیر نامه امیرالمومنین به محمد بن حنفیه در جنگ جمل در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تجلی و مصداق پیدا کرده‌ و ارتش به عنوان یک نیروی مسلح متدین الگویی برای نیروهای نظامی است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: یقینا با این روحیه عظیم و سطح آمادگی نیروهای مسلح، و ارتش با اقتدار و اعتماد به نصرت الهی دشمنان ایران اسلامی را از تعدی به این کشور مقدس مایوس خواهند بود.

کد خبر 1262531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha