اقتدار روز افزون نیروهای مسلح  / ارتش جمهوری اسلامی مورد حمایت ملت است

آیت الله فلاحتی شاهد اقتدار روز افزون نیروهای مسلح در جهان هستیم گفت : ارتش جمهوری اسلامی مورد حمایت ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، آیت الله فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز ( سه شنبه ۲۹ فروردین فروردین ) در مراسم بزرگداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار داشت : جنگ هشت ساله آزمایش بزرگی برای مردم و نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی مورد حمایت ویژه مردم است، گفت: موفقیت ارتش در آوردگاه‌های مختلف به ایران اسلامی عزت داده است.

وی با بیان اینکه نقش موثر دلاورمردان ارتش را در دفاع از مرز‌ها و کیان اسلامی ستودنی است گفت : امروز استیصال دشمنان مقابل اراده‌ی ملت بزرگ ایران ناشی از اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح است که در بستر اتکاء به قدرت ایمان، ولایتمداری و خودباوری فرزندان رشید این مرز و بوم تجلی یافته است.
آیت الله فلاحتی تصریح کرد : دستاورد‌های فنی و تکنولوژیکی نیرو‌های مسلح برای تامین نیاز‌های دفاعی و نظامی کشور در چند سال اخیر چشم گیر بود.‌

وی اضافه کرد: عزت و اقتداری که امروز قدرت بازدارندگی را در شرایط پیچیده‌ی بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده، نتیجه همین روحیه‌ی تعهد و خودباوری نیرو‌های مسلح است که روحیه‌ی تعامل و همدلی را برای نیل به اهداف متعالی نشان می‌دهد.

امام جمعه‌ی رشت در ادامه، انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را دورانی طلایی برای نیرو‌های مسلح بویژه ارتش دانست که توانست اراده‌ی ملت را بر زیاده خواهی و ترفند‌های شوم دشمنان این سرزمین مستولی نماید و استکبار جهانی را به کرنش مقابل عزت و استقلال ملت ایران وادارد.

وی افزود: ارتش به ندای ملت لبیک گفت و خاطره شیرین و ارزشمند در اذهان مردم ایران اسلامی و جهان به جا گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به راه اندازی جنگ نرم و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه‌ای و شناختی، عقاید و زیربنای اعتقادی و فرهنگی را هدف قرار داده است که با هوشیاری ملت ایران این نقشه هم خنثی خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نشانه‌های افول ابرقدرت‌ها، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل دو قدرت رو به افول در جهان هستند که پایه‌های آنها در حال فروپاشی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به توفیقات ارزشمند ایران اسلامی در بخش تسلیحات نظامی و موشکی، افزود: ایران اسلامی از لحاظ قدرت نظامی و موشکی به جایگاهی رسیده که حتی انداختن یک گلوله و موشک به این سرزمین به رؤیای دشمنان تبدیل شده است.

کد خبر 1262554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha