قرآن کتاب زندگی‌سازی است

حجت الاسلام صالحی، گفت: قرآن تنها کتاب آسمانی است که تحریف نشده‌ و کتاب زندگی‌سازی است.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ،با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت گفت: قرآن کتابی است که برای هدایت و سعادت بشریت نازل شده است، بر همین اساس باید در آن تدبر وتفکر کرد، قرآن  کتابی است که انسان ها را ازتاریکی ها به سوی نور و هدایت می کند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود: خداوند متعال قرآن کریم را برای ما انسان ها نازل کرده است تا از جهالت و تاریکی ها دور و به سوی نور و پاکی هدایت شود .

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی اینچنین نمایشگاه های در استان باعث آشنا شدن بیشتر جوانان و نوجوانان با آموزه های دینی و جذب آنها در راستای عمل به دستورات قرآن می شود و فکر دشمنان را آشفته تر می کنند.
 

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: اداره اوقاف نیز به عنوان یکی از متولیان قرآنی  با برپایی ۴ غرفه با فعالیت های قرآنی همچون  شکل انیمیشن، کلیپ و تصویر و نمونه از محصولات فرهنگی در حال ارائه خدمات به بازدید کنندگان است .


 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: بحمدالله  تاکنون بازدید از نمایشگاه خوب بوده صبح ها در خدمت مدارس و نهادهای آموزشی و بعدازظهر از ساعت۱۶ تا ۲۲ در خدمت خانواده های متدین و روزه دار کرمانشاهی هستیم.

 

وی در پایان گفت:  نخستین اقدام برای جذب بیشتر مخاطب به ویژه جوانان به نمایشگاه قرآن، اطلاع‌رسانی درست از طریق رسانه‌های جمعی همچون تلویزیون است چراکه از مسیر تبلیغات می‌توان مردم را به حضور در این نمایشگاه و استفاده از محصولات آن ترغیب کرد که این امر می‌تواند فواید افزایش گرایش به مطالعه قرآن، تفکر و تامل در آن را به همراه داشته باشد.

کد خبر 1262602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha