دعوت از مردم و مسجدی‌ها برای حضور پرشور در نماز عید به امامت رهبری/ خدمت مساجد به نمازگزاران در مصلا

حجت‌الاسلام ذاکر از فراخوان مرکز رسیدگی به امور مساجد برای حضور حداکثری مردم و مسجدی‌ها در نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ۱۵ مسجد در مصلای تهران به نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام «حجت‌الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد در اطلاعیه ای مردم تهران را به حضور در نماز عیدسعید فطر به امامت مقام معظم رهبری در مصلی تهران دعوت کرد، گفت: در این اطلاعیه از مردم به ویژه مسجدی ها برای حضور حداکثری در این نماز به امامت ولی‌امر مسلمین درخواست شده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از خدمت سانی ۱۵ مسجد تهران به نمازگزاران در مصلای تهران خبر داد و بیان کرد: این مساجد با برپایی ایستگاه های صلواتی از نمازگزاران پذیرایی می کنند.

 

یادآور می شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه ای از عموم برادران و خواهران ایمانی که با حضور پرشور و گسترده در لیالی پُربرکت قدر و راهپیمایی حماسی و دشمن‌شکن روز جهانی قدس، شیاطین جنّ و انس، دشمنان خارجی و اذناب داخلی‌شان را ناکام گذارده، تشکر کرد و از زحمات خالصانه‌ ائمه‌ جماعات در تبلیغ، تبیین و نشر معارف دین، نهضت قرآنی و روشنگری‌های عالمانه در طی ماه مبارک رمضان در مساجد تقدیر کرد.

کد خبر 1262614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha