برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر شهرستان ورامین همزمان با هفته‌ کارگر

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین از برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر در ایام هفته کارگر در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز چهارشنبه(۳۰فروردین) جلسه هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر به ریاست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین و روسای دستگاه ها و ادارات مربوطه در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ورامین برگزار شد.

حسین فخاری معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در حاشیه این جلسه اظهار کرد : کارگران از اقشار زحمتکش و مهم جامعه هستند که باید احترام آنها حفظ شود که در راستای در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز این قشر مهم در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

وی افزود : در همین راستا و با عنایت به اهمیت این قشر تاثیر گذار در دفاع مقدس و اهدا شهدای متعددی در شهرستان ، اولین یادواره شهدای کارگر در ایام هفته کارگر در شهرستان ورامین برگزار می شود.

فخاری در پایان تصریح کرد : این مراسم به همت مجموعه فرمانداری ویژه ورامین و با همکاری حوزه بسیج کارگری شهرستان ، جامعه کارگری و دیگر دستگاه‌ها و نهاد ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 1262678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha