عملکرد دستگاه ها در حوزه حجاب قابل قبول نیست/باید  کالبدشکافی انگیزه انجام شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عملکرد دستگاه ها در حوزه حجاب قابل قبول نیست، گفت: باید در این زمینه کالبدشکافی انگیزه انجام شود.

حسن میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد انجام اقدامات فرهنگی و انتظامی در حوزه حجاب گفت: هم اقدامات فرهنگی در جای خودش لازم است و هم اقدام تبیینی و اقدام سلبی و انتظامی لازم است. شاعر می گوید جهان چون چشم خار و خط ابروست که هر چیزی به جای خویش نیکوست.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به گزارشی که از دستگاه هایی که در باب حجاب مسئولیت داشتند در کمیسیون فرهنگی ارایه شد باید بگوییم که عملکرد آنها در این بخش ضعیف و قابل قبول نیست.

 

وی ادامه داد: این دستگاه هر ساله بودجه ای برای بحث حجاب داشتند ولی به وظایف شان عمل نکردند و باید کالبدشکافی انگیزه کنیم که چرا در این زمینه ضعیف عمل کرده اند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سابقه تاریخی چند هزار ساله ایران نشان می دهد که ما همیشه موحد و یکتاپرست و خداپرست بوده ایم و حجاب هم در دورن هخامنشینان و ساسانیان و هم دوران بعد از اسلام بوده است و قبل از اسلام هم حجاب ایرانیان بسیار شدیدتر هم بوده است و این نشان می دهد که حجاب نزد ایرانیان امری ذاتی است. 

کد خبر 1262687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha