فعالیت ۲۱۱ مرکز نیکوکاری اطعام مهدوی در لرستان

علوی، با اشاره به فعالیت ۲۱۱ مرکز نیکوکاری اطعام مهدوی در استان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیون وعده غذای گرم و ۲۹۰ هزار افطاری ساده باهمت خیرین بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، سید حمید علوی، امروز(30 فروردین)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان و در راستای خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان ۶۵۱ آشپزخانه جهت طبخ غذا راه اندازی شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان: ۲۱۱ مرکز نیکوکاری در زمینه اطعام مهدوی در استان لرستان فعالیت دارند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیون وعده غذای گرم و ۲۹۰ هزار افطاری ساده باهمت خیران بین نیازمندان توزیع شده است.

 

علوی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۱ هزار و ۳۲۵ بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به وجود ۳۷ هزار حامی در استان لرستان اظهارکرد: از ابتدای ماه رمضان ۳۷۰ نفر از خیران و حامیان مبلغی بیش از ۷۱ میلیون تومان به ایتام و نیازمندان کمک کرده اند.

 

علوی میانگین درآمد ایتام از طریق طرح اکرام را ۷۲۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: پیگیری های لازم برای افزایش این مبلغ به یک میلیون تومان آغاز شده است.

کد خبر 1262693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha