تکمیل ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی چشم انتظار کمک های مردمی

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ساختمان سردار دل ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» در محل مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام شیروان، جهت تکمیل و بهره برداری به کمک های نقدی مردم و سنگرسازان مسجدی نیازمند است.

سعید علیپور -مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این ساختمان به متراژ ۳۰۰ مترمربع در سه طبقه شامل مغازه تجاری، فاطمیه و پایگاه های بسیج برادران و خواهران در حال احداث است و تاکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال گذشته با کمک های مالی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان و کمک های مردمی، مبلغ چهار میلیارد ریال برای آن هزینه شد.

 

علیپور بیان کرد: همچنین سرویس های بهداشتی جدید مسجد نیز با کمک خیرین و مردم در سال گذشته به اتمام رسید و بهره برداری شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با بیان اینکه مسجد سنگر است و باید سنگرها را حفظ کنیم، اظهارکرد: شماره حساب بانک ملت مسجد ۱۸۵۵۳۳۹۳۹۴ و شماره کارت ملت مسجد ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۹۷۱۴۴۶۰ جهت کمک های نقدی مردم و خیرین فعال است و مردم می توانند کمک های خود را واریز کنند.

 

 

 

کد خبر 1262754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha