فرهنگ مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انتقاد به فرهنگ غربی را جایگزینشیفتگی به غرب کرد، گفت: ایجاد و تقویت روحیه مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بویژه در عرصه فرهنگ دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استکبار ستیزی و مقابه با توطئه های دشمنان از جمله دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی انتقاد به فرهنگ غربی را جایگزین شیفتگی به غرب کرد که در بسیاری از مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شاهد آن هستیم .

 

وی مقاومت را از دستاوردهای بزرگ انقلاب خواند و ادامه داد: یکی از اصولی که با پیروزی انقلاب از بین رفت تسلیم شدن و ایجاد روحیه مقاومت در موضع اقدام و پیشرفت بود که همین روحیه مقاومت سبب متوقف کردن و عدم موفقیت دشمن در اجرای نقشه‌های شومش شد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه فرهنگی، افزود: برنامه ریزی صحیح برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

 

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های اقدامی که بخشی از آنها در سند برش فرهنگی آمده است انجام شود، گفت: در مدارس باید روحیه کار، تلاش و موفقیت را از طریق تولیدگران، مدیران و کارفرمایان موفق به دانش آموزان منتقل کنیم و به ظاهر سازی ها اکتفا نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین با اشاره به اهمیت فضا سازی شهری و مناسب، اظهار کرد: تبلیغات و فضاسازی شهری در مرکز استان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: متاسفانه در سطح شهر خرم آباد وجود بنرهای متعدد تبلیغات آرایشگری سبب شده که احساس شود این شهر، شهر آرایشگران است که در همین راستا باید در فضا سازی و تبلیغات شهری بسیار دقت شود.

 

کد خبر 1262771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha