پرداخت فطریه، ارتباط حسنه نیکوکاران با پروردگار است

حسینی پرداخت زکات فطریه را ارتباط حسنه نیکوکاران با پروردگار و را از جمله راه های کمک به نیازمندان دانست و گفت: آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان آمادگی جمع آوری و دریافت زکات فطره مومنین را دارد.

سیدعلی حسینی_ مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان با اشاره به فرا رسیدن پایان ماه مبارک رمضان و پرداخت زکات فطره توسط مومنین به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فطریه یکی از فروع دین ما است که بر کسی که فقیر نباشد واجب می باشد.

وی با اشاره به اینکه از غروب آفتاب شب عید فطر تا ظهر روز عید بایستی مبلغ فطریه به فقیر و نیازمندی که می‌شناسیم پرداخت شود، افزود: عزیزان ما در آسایشگاه سالمندان و معلولین از جمله افراد نیازمندی هستند که پرداخت فطریه به آنان ارزشمند است.

حسینی احسان و نیکوکاری را از جمله دستوراتی دانست که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم به آن توجه شده است، گفت: انجام کار خیر و رفع نیاز نیازمندان برترین حسنات را به همراه دارد.  

وی اضافه کرد: پرداخت فطریه، ارتباط حسنه نیکوکاران با پروردگار است.

حسینی با اشاره به اینکه آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان گیلان-رشت آماده دریافت زکات فطره مردم عزیز است تصریح کرد: این آسایشگاه در سال ۱۳۴۵ با همت نام آوران با اخلاص و نیکوکار، شادروان ها دکترحکیم زاده، آیت الله ضیابری، آرسن میناسیان، حاج آقا استقامت، چینی چیان و عظیم زاده در منطقه سلیمانداراب به منظور نگهداری و پناه دادن به قشر آسیب دیده و محروم جامعه، اعم از سالمند و معلول در ابتدا با پذیرش ۲۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد و امروز افتخار دارد که بیش از ۴۵۰ نیازمندترین اقشار را که ۲۷۴ نفر از آنها بی سرپرست می باشند را با کمک خیرین گرامی به صورت شبانه روزی نگهداری می کند.

وی اظهار کرد: خیرین مومن می توانند کمک نقدی، صدقات، زکات فطریه و کفاره روزه خود را جهت کمک به مددجویان نیازمند بستری به حساب آسایشگاه به شماره کارت های فطریه عام به شماره کارت: ۵۰۴۱-۷۲۷۰-۷۰۷۰-۷۰۶۰ نزد بانک رسالت، فطریه سادات به شماره کارت:
۵۰۲۹-۰۸۷۰-۰۰۳۳-۰۷۱۵ نزد بانک توسعه تعاون، کفاره روزه به شماره کارت: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۲۲-۷۷۶۴ بانک پاسارگاد واریز نمایند.

وی گفت: همچنین این مرکز خیریه آماده دریافت کمک های غیرنقدی خیرین از قبیل مواد غذایی، شوینده، البسه، داروهای مازاد و ... در طول سال می باشد.

 

کد خبر 1262781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha