ویژه برنامه «شبی با‌مسجد‌» به همت کانون امام علی(ع) محمودآباد برگزار شد

حسین زاده گفت: ویژه برنامه «شبی با‌مسجد‌» به همت کانون امام علی (ع) با‌حضور جوانان و نوجوانان و همراهی حجت الاسلام پنبه کار،امام جماعت مسجد اعظم محمودآباد در قالب برنامه های متنوع فرهنگی و حلقه های معرفتی برگزار شد.

مرتضی حسین زاده-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد اعظم شهرستان محمودآباد- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به اقبال نسل نو به فعالیت های این کانون اشاره و اظهار کرد:فعالیت های کانون امام علی(ع) با محوریت امام جماعت مسجد با مشارکت کودکان،‌نوجوانان و جوانان برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «شبی با‌مسجد‌» که با‌حضور جوانان و نوجوانان بچه های مسجد اعظم محمودآباد همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و حلقه های معرفتی به همت کانون امام علی (ع) برگزار شد،‌افزود: این محفل معنوی با هدف تقویت ارتباط نسل جوان با مسجد برگزار شده است.

حسین زاده به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد فاصله بین نوجوانان و جوانان با ارزش های دینی و انقلابی اشاره کرد و گفت: از آن جایی که نوجوانان و جوانان امروز آینده سازان جامعه هستند، نوک پیکان زهرآگین دشمن در جنگ نرم به سمت نوجوانان و جوانان نشانه رفته است و برای واکسینه کردن این قشر، باید آن ها را به فضای معنوی مسجد دعوت کرد تا با تربیت دینی، برای آینده کشور کادر سازی شود.

 

وی یادآورشد: ویژه برنامه «شبی با مسجد» بیست و هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ آغاز شد تا اذان صبح همراه با پذیرایی و سحری همراه بوده است.

حسین زاده اضافه کرد: حلقه های معرفتی این برنامه به همت  حجت الاسلام پنبه کار، امام جماعت و مربی مسجد اعظم محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 1262794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha