پوشش رسانه ای نمایشگاه کتاب مازندران شایسته تحسین است|در تکاپوی   اردیبهشت فرهنگی هنری هستیم

جوادی از برگزاری دو رویداد بزرگ فرهنگی تحت عنوان جشنواره «نوجوان مازنی» به میزبانی محمودآباد و کنگره ملی آیت‌الله محمد کوهستانی(ره) با حضور آیت الله نوری همدانی به میزبانی بهشهردر اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران- امروز(۳۱فروردین) در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی  مازندران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و قرآن اتفاق بسیار بزرگی در استان بوده و قطع به یقین بیشتر به این دست اقدامات فرهنگی نیاز داریم.

 

وی تصریح کرد: تقویت ارتباط دستگاه فرهنگ و هنر استان با دیگر نهاد های فرهنگی یکی از برنامه‌های اصلی نمایشگاه کتاب بود که در این مدت رقم خورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید و امورایثار گران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری ساری در این مدت تلاش‌های درخور تحسینی انجام دادند که قدردان این همراهی هستیم.

 

جوادی اضافه کرد: انتظار داریم که شهرداری در راستای تداوم همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زمینه‌ای فراهم کند که کتاب‌های منتشر شده در تبلیغات محیط شهری دیده شود.

 

وی با اشاره به همکاری بسیار مناسب رسانه‌ها در برگزاری این نمایشگاه، گفت: پوشش رسانه‌ای فوق العاده از برپایی نمایشگاه کتاب و قرآن نشان از الفت اهالی خبر با کتاب دارد‌ و شایسته تقدیر است.

 

جوادی در ادامه از برگزاری دو رویداد بزرگ فرهنگی در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: جشنواره «نوجوان مازنی» در محمودآباد و کنگره ملی آیت‌الله محمد کوهستانی(ره) با حضور آیت الله نوری همدانی دو رخداد دیگر فرهنگی استان در بهار امسال است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ارتباط با جشنواره بزرگ نوجوان مازنی گفت: دو هزار و ۸۰۰ نوجوان مازندرانی در این جشنواره آداب و رسوم استان را به زبان محلی معرفی کردند که اختتامیه آن شش اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از دست اندرکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 1262863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha