مسئولان با وحدت و همدلی مشکلات جامعه را برطرف کنند

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه مسئولان باید با وحدت و همدلی مشکلات جامعه را برطرف کنند، گفت: نباید در این راه بهانه به دست دشمنان داد زیرا آنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به انتخابات پایان سال جاری و لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: باید با رقابت سالم و حضور افراد اصلح اهداف کشور محقق شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش های خوبی را برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه داشته است، افزود: رویکرد دولت در برقراری رابطه با دولت های منطقه مانند عربستان آثار خوبی برای آرامش منطقه در پی دارد.

 

امام جمعه شهرکرد فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران و مسلمانان تبریک گفت و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای بهره مندی از برکات الهی است که اراده ها را در مومنان قوی می کند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه مسئولان باید با وحدت و همدلی مشکلات جامعه را برطرف کنند، تصریح کرد: نباید در این راه بهانه به دست دشمنان داد زیرا آنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت، خاطرنشان کرد: نقش سپاهیان در محافظت از ارزش های والای جمهوری اسلامی بی بدیل است و دشمنان از قدرت ارتش و سپاه هراس دارند.

 

کد خبر 1262949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha