گردهمایی بانوان دانشجوی مسلمان  با محوریت اندیشه‌ مقاومت برگزار شد + تصاویر

گردهمایی بانوان دانشجوی مسلمان با محوریت اندیشه‌ مقاومت به همت هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بسیج دانشجویی، گردهمایی بانوان دانشجوی مسلمان به همت هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران شامل پردیس خواهران امام صادق (ع)، علامه طباطبایی، بهشتی، الزهرا (س)، ادیان و مذاهب برگزار شد.

 


بنابراین گزارش، در این گردهمایی که با محوریت اندیشه‌ مقامت برگرار شد، دانشجویانی از کشورهای کانادا، بنگلادش، پاکستان، افغانستان، سوریه، ترکیه، هند، مراکش و گانا شرکت داشتند و در کنار یکدیگر روزه خود را افطار کردند.

 


این گزارش می افزاید: این مراسم با تلاوت آیات ابتدایی سوره‌ مبارکه قصص آغاز شد و همچنین یکی از فعالین حوزه مقاومت به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن اشاره به امت واحده، توحید را یکی از مبانی جنبش‌های ضد استکباری سال های اخیر دانستند که مسلمین بر اساس آن برعلیه استکبار قیام کرده‌اند.

 


در ادامه‌ مراسم ضمن برپایی نماز جماعت مهمانان به دور سفره‌ افطار جمع شده و با برگرداندن مقلوبه آرزو و هدف خود برای واژگونی صهیونیسم و استکبار جهانی را نشان دادند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1263030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha