امروز هنر مردان سیاست واقتصاد ، تثبیت قیمت‌ها است

آیت الله فلاحتی بابیان اینکه شاهد روز افزون قیمت ها هستیم گفت : مسئولان به این مقوله توجه داشته چرا که همه مردم از افزایش قیمت ها ناراضی هستند امروز هنر مردان سیاست و اقتصاد ،‌تثبیت قیمت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ،‌آیت الله رسول فلاحتی_ نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز ( شنبه ۲ اردیبهشت ) در خطبه‌های نماز عید فطر در رشت اظهار داشت : به دنبال روی کار آمدن دولت جدید شاهد پیشرفت‌های خوب و فراوانی بودیم، اما مردم می‌خواهند دستاورد این پیشرفت‌ها را بر سر سفره خود ببینند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با با درخواست از مسئولان و متولیان امر برای جلوگیری از لجام گسیختگی قیمت‌ها افزود: مردم نسبت به گرانی‌ها حساسیت دارند و این افزایش قیمت‌ها برایشان پذیرفتنی نیست.
وی یک ماه روزه داری و تطهیر و تهذیب نفس را توفیق الهی دانست و افزود: اگر بنده خداوند بداند که در ماه مبارک رمضان چه فضایلی پنهان است آرزو می‌کرد که تمام سال رمضان باشد.

امام جمعه رشت، دعاها و قرائت‌های قرآن و لیالی قدر را از نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: قرائت قرآن و لیالی قدر از نعمت‌های این ماه مبارک بوده که خداوند پیش روی ما قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید افزود: همه مسئولان تلاش کنند تا قیمت‌ها را تثبیت کنند، زیرا لجام گسیختگی در برخی از اقلام بویژه کالا‌های اساسی، مردم را آزار می‌دهد.
آیت الله فلاحتی همچنین بر وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری‌ها تاکید کرد و گفت: چند ماهی است که دشمن تلاش می‌کند این ناهنجاری را بر جامعه ما تحمیل کند، اما مردم نمی‌پذیرند و همه باید برای از بین رفتن این پدیده شوم تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه درگیلان با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها برای مردم پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: همه مسئولان تلاش کنند تا قیمت‌ها را تثبیت کنند، زیرا لجام گسیختگی در برخی از اقلام مورد توجه زندگی، مردم را آزار می‌دهد.

وی بر ضرورت وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری‌ها تاکید کرد و اظهار کرد: چند ماهی است که دشمن در تلاش است این ناهنجاری را بر جامعه تحمیل کند، اما مردم قبول نمی‌کنند بنابراین همه باید در راستای از بین رفتن این ناهنجاری‌ها تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی خاطر نشان ساخت : امروز هنر مردان سیاست و اقتصاد ،‌تثبیت قیمت‌ها است.

کد خبر 1263056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha