مدارس شیروان  به دیوار نوشته های عفاف و حجاب مزین شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و اعتقادات و پایبندی زنان و دختران، مدارس این شهرستان اقدام به دیوارنوشته هایی با این موضوع و عنوان کردند.

فرامرز شجاعی- مدیر آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: مصوبه کمیته عفاف و حجاب اداره آموزش و پرورش توسط مدیران مدارس دخترانه ربابه هاشمی، حضرت معصومه(س)، زینبیه و فجر این شهرستان اجرایی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدام مدارس در دیوارنوشته های زیبا با محتوای عفاف و حجاب در کوتاهترین زمان قابل تقدیر و تشکر است و مدیران و دانش آموزان نشان دادند که این موضوع در راس اولویت های مهم بانوان است که در حوزه فرهنگ سازی آن بیش از گذشته گام برخواهند داشت.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: امسال چندین بار تجمع عفاف و حجاب در راستای حمایت از این فرهنگ انجام شد که بانوان، مدیران و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکارد و شعارهایی در خصوص این موضوع حضور پرشوری داشتند و اعلام کردند در دفاع از ناموس و ایجاد امنیت مملکت که شهدا به خاطر آن از خون خود گذشتند، لحظه ای کوتاه نخواهند آمد.

 

شجاعی اضافه کرد: یکی از ارزش ها و هنجارهای مهم دین حجاب است و دشمن امروز با هدف کشف حجاب برای جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ غرب سعی در رسیدن به سایر اهداف شوم خود دارد ولی مردم آگاه هستند و فریب این توطئه ها را نخواهند خورد.

کد خبر 1263093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha