سپاه پاسداران وفادار به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی است

حجت‌الاسلام عباسی، گفت: لباس سبز پاسداری روزی آغشته به خون بوده و روز دیگر آمیخته با خاک میدان جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی که همگی نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.

حجت‌الاسلام امیر عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با بیان اينکه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است اظهار کرد: سپاه به عنوان نهادی متعد، مردمی و برخاسته از متن آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران، در تمامی صحنه‌های حساس در کنار مردم ایران و تمام مستضعفان و آزادی‌خواه و حق‌طلب دنیا بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه، افزود: لباس سبز پاسداری به اقتضای زمان و نیاز جامعه در دفاع مقدس و پاسداری از حرم اهل بیت (ع) و نگهبانی از امنيت مرزهای کشور با تحقق آيه وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ، روزی آغشته به خون بوده و روز دیگر آمیخته با خاک میدان جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی که همگی نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.

 

وی اذعان کرد: این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده و دشواری‌ها را به جان خریده و امروز تبدیل به شجره طبیبه و پر ثمر شده است.

 

حجت‌الاسلام عباسی، در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهيدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان بر کف و خانواده‌های معزز آنها و ملت شریف ایران تبریک گفت.

کد خبر 1263113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha