نسل بی اطلاع از گذشته و ناامید نسبت به آینده، هدف دشمن است

امیر غلامعلیان با بیان اینکه نسلی که نسبت به گذشته خود اطلاع نداشته باشد و به آینده ناامید باشد، هدف دشمن است؛ بر اهمیت جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، دوشنبه (4 اردیبهشت) در جمع تعدادیز از دانش آموزان ممتاز که به مناسبت هفته ارتش در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق حضور یافتند؛ به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در ادامه به «جهاد تبیین» به عنوان یکی از فرمایشات کلیدی امام خامنه ای در مقابله با جنگ ترکیبی و هجمه رسانه ای دشمن اشاره و تصریح کرد: ایشان جهاد تبیین را فرصضه فوری و قطعی خواندند و این رسالت ما را سنگین می کند.

 

وی با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای بیان اقداماتی که در چهار دهه از انقلاب رخ داده و علیرغم همه توطئه ها به این مرحله از بازدارندگی و شکوفایی رسیدیم؛ خاطرنشان کرد: همه ارگان ها و ارکان اجرایی و سیاسی کشور مسئولیت دارند آنچه در طول این چهار دهه اتفاق افتاده است را برای رشد و شکوفایی و مانایی و اقتدار نظام تشریح کنند.

 

 

امیرغلامعلیان با بیان اینکه ما نیز موظف هستیم تا این دستاوردها را در حوزه های دفاعی و امنیتی از تریبون های مختلف برای نشان دادن اقتدار نظام در عرصه سیاسی و نظامی تشریح کنیم؛ اظهار کرد: تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه از انقلاب برای روشن شدن اذهان جوانانِ مورد تأکید در بیانیه گام دوم ضروری است.

 

وی گفت: این جوانان امروز در خدمت آموزش و پرورش هستند که شخصیت اجتماعی آنان را شکل می دهد و آماده پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی می کند.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش خاطرنشان کرد: ارتش نیز وظیفه دارد آنچه در حوزه او است اعم از آنچه در دفاع مقدس، مبارزات انقلابی و...گذشته است را برای جلوگیری از گسست نسلی که آفت هر اجتماعی است؛ منتقل کند.

 

وی اظهار کرد: نسلی که نسبت به گذشته خود اطلاع نداشته باشد و به آینده ناامید باشد، هدف دشمن است لذا باید در حوزه جهاد تبیین کار شود تا جوانان برومندی در مسیر اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت شود.

کد خبر 1263157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha