کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین فریدونکناری به ایتام و فرزندان محسنین

حجت الاسلام سیدی گفت: حامیان معنوی ایتام و فرزندان محسنین شهرستان فریدونکنار طی ۱۲ ماهه سال گذشته مبلغ یک میلیارد وهفتصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند .

حجت الاسلام میثم سیدی- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار -در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه هزار و ۳۲۹خانوار در فریدونکنار تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند و از خدمات امداد بهره مند هستند، اظهار کرد: سنت حسنه اکرام با تاسی به فرمایش نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) که فرمودند:من و کفالت کننده یتیم در بهشت مانند دو انگشت در کنار یکدیگریم بیش از یک دهه در کمیته امداد پیگیری می شود.

 

️وی افزود: در شهرستان فریدونکنارحامیان و خیرین این طرح طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ یک میلیارد وهفتصد میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند .

 

حجت الاسلام سیدی ضمن تشکر از حامیان و خیرین که در این طرح مشارکت می ورزند، گفت: حامیان و خیرین این شهرستان سال گذشته در جهت ارائه تسهیلات قرض الحسنه مبلغ ۵۷ میلیون تومان در زمینه قرض ماندگار مشارکت داشته اند که با سه برابر شدن این مبلغ توسط کمیته امداد ،تمامی این تسهیلات به ایتام حوزه اکرام شهرستان تخصیص یافت.

 

️رئیس کمیته امداد فریدونکنار تصریح کرد: هزار و۵۹۵ نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی ۳۱۶ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند .

 

️وی با بیان اینکه حامیان در بخش های عمرانی ،فرهنگی و تحصیلی ، درمان و... به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند، گفت:طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت خیران و نیکو کاران در کمک مادی و معنوی به ایتام اجرا شده است .

کد خبر 1263177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha