نظام مدرنیته غرب به دنبال تغییر سبک زندگی و اشاعه فردگرایی در جامعه است

حجت الاسلام غلامی به تلاش نظام مدرنیته غرب برای گسستن پیوندهای همسایگی و خانوادگی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در تلاش برای تغییر سبک زندگی و اشاعه فردگرایی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت امروز در نشست تبیینی مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه در سال های اخیر خرده روایت هایی از انقلاب اسلامی برجسته شده است که موجب اشتباه در تصمیم گیری ها شده است، گفت: داشتن نگاه کلان به روایت انقلاب تنها راه برون رفت از جنگ شناختی است.

 

وی بر ضرورت مقایسه خرده روایت ها با کلان روایت ها در حرکت رو به جلوی انقلاب تاکید کرد و گفت: این مقایسه موجب می شود تا پی ببریم انقلاب اسلامی در طی این مسیر چه پیشرفت هایی داشته است.

 

حجت الاسلام غلامی به اتفاقات مهمی که در منطقه در حال رخ دادن است اشاره کرد و گفت: این تحولات نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی در منطقه است از اینرو نظام غرب در تقابل با این انقلاب است.

 

قائم مقام بیناد هدایت به تلاش نظام مدرنیته غرب برای گسستن پیوندهای همسایگی و خانوادگی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در تلاش برای تغییر سبک زندگی و اشاعه فردگرایی در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه نظام غرب، انسانیت انسان را مسخ کرده است، گفت: برای مقابله با این نگاه باید روابط اجتماعی و انسانی در هیئات و مساجد قوی و مستحکم باشد.

 

حجت الاسلام غلامی به طرح مهرواره محله همدل اشاره کرد و گفت: این طرح به دنبال ترویج حس همدلی و اشاعه فرهنگ کمک به یکدیگر است و در تلاش است تا با منطق غرب در برابر خانواده مقابله کند.

 

کد خبر 1263186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha