محکومیت برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر دیوارهای حرم ابراهیمی

وزارت اوقاف و امور دینی و وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه های جداگانه‌ای، بر افراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز دیوارهای حرم ابراهیمی در شهر الخلیل را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، شیخ حاتم البکری، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین، نصب پرچم رژیم صهیونیستی بر دیوارهای حرم ابراهیمی در الخلیل در جنوب کرانه باختری توسط نیروهای اشغالگر را محکوم کرد و آن را هتک حرمت به اماکن دینی دانست.

 

البکری در بیانیه‌ ای اعلام کرد: اشغالگران حملات خود را به مسجد ابراهیمی افزایش داده اند و شهروندان را مورد آزار و اذیت قرار داده و درهای مسجد را به روی نمازگزاران می بندند و اخیرا نیز پرچم‌های خود را در دیوارهای مسجد ابراهیمی بر افراشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه اشغالگران با طرح شهرک سازی خود به دنبال تصرف حرم مسجد ابراهیمی و تبدیل کامل آن به کنیسه یهودیان هستند، گفت: این وزارتخانه با افزایش حضور فلسطینی ها در داخل حرم و راه اندازی بسیاری از فعالیت ها در حال جلوگیری از اجرای طرح اشغالگری است.

 

البکری بار دیگر خواستار حضور فلسطینیان در مسجد ابراهیمی برای جلوگیری از تصرف کل مسجد ابراهیمی توسط اشغالگران شد.

 

وزارت امور خارجه فلسطین نیز در بیانیه ‌ای اعلام کرد: نیروهای اشغالگر و گروه‌های شهرک ‌نشین افراطی پرچم رژیم صهیونیستی را بر روی سقف و دیوارهای مسجد ابراهیمی به اهتزاز درآوردند.

کد خبر 1263202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha