برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در مراکز تولیدی مازندران

حسینیان گفت: دشمنان انقلاب دائما تلاش دارند یأس و ناامیدی در دل جوانان ونوجوانان ایجاد کنند باید دانش آموزان را با دستاوردهای صنعتی کشور در این چهار دهه آشنا کنیم از این رو اردوهای راهیان پیشرفت با هماهنگی کارخانجات و مراکز تولیدی استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سیدجوادحسینیان- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا- امروز(۴اردیبهشت) در نشست صمیمی تشکل های کارگری استان با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران- به مناسبت هفته کار و کارگر ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای جامعه کارگری با اشاره به هم افزایی اعضای تشکل های کارگری دیار علویان برای رفع مشکلات این قشر، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰عنوان برنامه به دست سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا رسیده است و از این تعداد ۲۲برنامه به عنوان برنامه محوری استان انتخاب شده است.

 

وی افزود:برپایی محفل انس باقرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج،‌برگزاری مراسم تجلیل از برترین های نشان اقتصادمقاومتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران، برپایی میز خدمت با عنوان پنج شنبه های امید، راه اندازی‌ پویش نذر خون، افتتاح خط تولید تعدادی از واحد های تولیدی و ... از جمله این برنامه هاست.

 

حسینیان با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: افتتاح خانه های محروم با محوریت بسیج تنکابن را داریم. سال گذشته ۲۶منزل مسکونی نیز احداث و بهسازی شده است.

 

وی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی درون مجموعه های تولیدی استان،‌ تجلیل از ۳۰۰بانوی کارگر با محوریت معرفی الگوی زن موفق مسلمان ایرانی و... نیز با هدف ایجاد امید و انگیزه و کمک به شرکت ها و مراکز تولیدی برگزار می شود.

 

حسینیان از برگزاری یادواره شهدا در کارخانه ها و مراکز تولیدی خبر داد و گفت:‌برگزاری اردوهای پیشرفت دانش آموزی نیز مورد توجه است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

 

 مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا خاطرنشان شد: دشمنان انقلاب اسلامی دائما تلاش دارند یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان ایجاد کنند وظیفه ماست که دانش آموزان را با دستاوردهای صنعتی جمهوری اسلامی در این چهار دهه آشنا کنیم و  لازم است ببینند که در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت در چه جایگاهی قرار داریم.

 

وی با بیان اینکه همایش روز بسیج کارگری نیز هفت اردیبهشت ماه در صنایع چوب و کاغذ استان برگزار می شود، افزود: اعطای نشان اقتصاد مقاومتی نیز به ۲۵شرکت قوی و موثر در طرح نشان اقتصاد مقاومتی داریم.

کد خبر 1263204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha