حادثه پنجم اردیبهشت ۵۹ در طبس تجلی دست مدد الهی بود

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه حادثه بزرگ طبس تجلی دست مدد الهی بود، گفت: دشمنان اسلام جهل مدرن به خورد جوانان ما می دهند و هدفشان برداشتن حجاب از سر دختران ما است و همه ما باید سرباز عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین کمالی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- شامگاه (۴ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: تقابل بین حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته است.

 

وی ادامه داد: داستان حضرت موسی(ع) را ببینید که فرعون دستور داد تا هر فرزند پسری کشته شود اما خداوند خواست تا حضرت موسی(ع) در کاخ فرعون رشد کند و ریشه آن را از بین ببرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: اگر به تاریخ نگاه کنید نقشه های بسیاری برای از بین بردن وحدانیت و موحدین کشیده بودند اما یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ پیوسته است.

 

حجت الاسلام کمالی افزود: دشمن در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) تمام هم و غم خود را به کار برد تا طومار اسلام را برای همیشه بپیچانند و دشمنان داخل و خارج با هم متحد شده بودند و لشکری بالغ بر ۱۰ هزار نفر تشکیل دادند اما به لطف خداوند تمام نقشه های آنان شکست خورد.

 

وی با بیان اینکه حادثه بزرگ طبس تجلی دست مدد الهی بود، گفت: دشمنان اسلام جهل مدرن به خورد جوانان ما می دهند و هدفشان برداشتن حجاب از سر دختران ما است و همه ما باید سرباز عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باشیم.

 

گفتنی است: بقایای هواپیما و هلی کوپترهای آمریکای جنایتکار در واقعه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه آیین بزرگداشت این معجزه الهی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به نمایش گذاشته شد.

 

 

 

 

کد خبر 1263238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha