انجام اقدامات سلبی و ایجابی برای ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب

سرهنگ خامدی گفت: نیروی انتظامی در مقوله رعایت حجاب و عفاف در کنار انجام اقدامات سلبی در زمینه انجام اقدامات ایجابی هم فعالیت هایی را در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سرهنگ رحیم خامدی در نشست هم اندیشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات و همکاری میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد شاهد انجام اقدامات تاثیرگذار بیشتری در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان باشیم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: در حدود دو دهه رویکرد پلیس به سمت جامعه محوری تغییر پیدا کرده و درصدد است تا با انجام اقدامات اجتماعی، فرهنگی و نگاه علمی به علل بروز زمینه های جرم و آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و مراکز دانشگاهی  مأموریت های پلیس را برای حصول به تأمین امنیت اجتماعی، تسهیل کند.

 

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد به دلیل برخورداری از ظرفیت هنرمندان، نخبگان، فرهیختگان و همچنین اصحاب رسانه، می تواند به ما در رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی کمک کند تا مأموریت های انتظامی را بهتر پیش ببریم و رویکرد جامعه محوری را تحقق بخشیم.

 

سرهنگ خامدی عنوان کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین به عنوان فرمان مبارک مقام معظم رهبری، برای مقابله با جنگ نرم و جنگ شناختی دشمنان، امیدواریم بتوانیم با تعامل و همفکری اداره ارشاد استان گام های موثری برای تقویت باورهاو اعتقادات نسل جوان برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مقوله رعایت حجاب و عفاف در کنار انجام اقدامات سلبی در زمینه انجام اقدامات ایجابی هم فعالیت هایی را در دست اجرا دارد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با بر گسترش همکاری ها در نهادینه سازی فرهنگ دینی و اسلامی و کاهش آسیب‌ های و جرایم تأکید کرد.

کد خبر 1263245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha